Tulia - Jeszcze Cię Nie Ma



nie ma cię
nigdy nie było
nie wiem jak cię wymyśleć dzisiaj mam
by się nam tak ułożyło
jak piękne słowa co znaczą miłość.

nie ma cię
dla mnie cię nie ma
nie wiem jak cię przekonać dzisiaj mam
byś się stał
niebem i ziemią
powietrzem, wodą, gwiazdą, przestrzenią
wszystkim czego chce będziesz ty.

nie ma cię
tęsknie za tobą
puste miejsce mam w sercu, tylko myśl
zacznie się
będę na nowo

nie będę listów pisała bogom
czego tylko chce dasz mi ty
nie będę listów pisała bogom
wszystkim, czego chcę będziesz ty

      Outra melodia polaca. Pelo Google Tradutor descobre-se que os versos dizem o seguinte: "Tu não estás aí e eu não sei como chegar a ti. Apenas sei que palavras bonitas podem significar amor e com esse amor vem a ausência de solidão. Escrevo. E tu te tornarias céu e terra, ar, água, estrela e espaço. Eu tenho um espaço em branco no meu coração e não vou escrever cartas para os deuses o que tu quiseres, tu me o darás". Muito belo.

Sem comentários:

Arquivo do blogue